İnsan fitrə
zəkatını qürbət niyyətilə, yəni Allahın əmrini yerinə yetirmək və Ona
bəndəçilik məqsədilə verməlidir. Həm də onu verən zaman fitrə vermək niyyəti
etməlidir. Bu haqda əvvəlki yazılarda qeyd etmişdik.
Əgər fitrəni
qüsurlu və eybli bir şeydən versə, vacib ehtiyata əsasən, kifayət deyil.
Bir neçə nəfərin fitrəsini
verən adam hamısını bir maldan verməyə bilər. Məsələn, bəzisinin fitrəsini
buğdadan, bəzisinin fitrəsini isə arpadan verə bilər.
Fitr bayramı
namazını qılan kəs, vacib ehtiyata əsasən, fitrəni bayram namazından öncə
verməlidir. Lakin bayram namazını qılmayıbsa, fitrəni zöhrə qədər gecikdirə
bilər.
Əgər fitrə niyyəti
ilə malından bir miqdar kənara qoyub, bayram günü zöhrə qədər fitrəyə haqqı
çatan birisinə verməsə, hər nə vaxt versə, fitrə niyyəti etməlidir. Əgər təxirə
salmaq ağıllı bir məqsəd üçün olsa, maneəçiliyi yoxdur.
Əgər bayram günü
zöhrə qədər fitrə verilməsə və kənara da qoyulmasa, vacib ehtiyata əsasən,
sonradan əda və qəza niyyəti etmədən verilməlidir. (Bu haqda da əvvəlki
yazılarda qeyd etmişik)
Əgər fitrəni ayırıb
kənara qoysa, artıq onu özü üçün götürüb istifadə edə bilməz, yaxud onun
əvəzinə başqa bir malı fitrə kimi əvəz edə bilməz.
Əgər fitrə üçün
ayırıb qoyduğu mal aradan gedibsə, bu vəziyyətdə onun əli fəqirə çatırdısa və
fitrə verməyi gecikdiribsə, onda onun əvəzini verməlidir. Əks təqdirdə, yəni
fəqir tapmamışdısa və onu saxlamaqda səhlənkarlıq etməyibsə, zamin deyil.
Öz yerində fitrə
verməyə adam varsa, vacib ehtiyata görə, fitrəni başqa yerə aparmamalıdır. Əgər
aparıb başqa adama versə, eybi yoxdur. Amma başqa yerə aparıb malı tələf etsə,
onun əvəzini verməlidir.
Hazırladı: F.A.
Комментариев нет:
Отправить комментарий